  • 1. Data: 2007-06-21 06:54:19
    Temat: prawo do wglądu w KPiR
    Od: "tytus" <t...@v...pl>

    Witam,
    prowazę DG (4 miesiące), środki pozyskałem z UP co kwartał mam przrdstawiać
    dokumenty o zapłaconym ZUS i Skarbówka (odpada bo nie płacę zaliczek)
    Pani prosi o przedstawoenie KPiR...?
    Wydaje mi się że wykraczają poza uprawnienia, może żle myślę....

    Pozrawiam

  • 2. Data: 2007-06-21 20:13:33
    Temat: Re: prawo do wglądu w KPiR
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "tytus" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pani prosi o przedstawoenie KPiR...?
    > Wydaje mi się że wykraczają poza uprawnienia, może żle myślę....

    przeczytaj dokladnie umowe ktora podpisales
    Anax