  • 1. Data: 2003-05-14 11:06:59
    Temat: FP - kiedy sie nie placi
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Uslyszalem ostatnio, ze mozna nie placic FP za pracownika jesli zarabia
    ponizej jakiejs kwoty, chyba minimalnego wynagrodzenia 800 zł, ale nie wiem
    czy:

    1. Czy chodzi o kwote na etat czy ogolnie (np. 600 zl na 1/2 etatu sie lapie
    na to czy nie)
    2. Jaka jest podstawa prawna
    3. Czy pracownik musi skladac jakies oswiadczenie

    Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz - wprawdzie nie sa to duze pieniadze,
    ale moja firma nalezy raczej do malych (by nie rzec mikroskopijnych) i te
    pare zlotych tez sie liczy...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-14 11:46:23
    Temat: Re: FP - kiedy sie nie placi
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "j23" <w...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na to czy nie)
    > 2. Jaka jest podstawa prawna
    > 3. Czy pracownik musi skladac jakies oswiadczenie

    Moze tutaj znajdziesz to co Cie interesuje:
    http://www.zus.pl/ref_99/porad1/porad1.htm#_ad5
    Kasia

  • 3. Data: 2003-05-15 15:44:03
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

> [...]
    > ale moja firma nalezy raczej do malych (by nie rzec mikroskopijnych) i te

    Było to niedawno na forum. \Masz rację poniżej 800 nie płaci się.
    Agata