    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: FV -- towar limitowany?
    Date: Sat, 08 Feb 2003 23:11:31 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@s3.zabrze.net.pl

    Witajcie,

    jestem wkurzony, zły, wściekły... Od dawna mam problem z zakupem
    prasy fachowej w Zabrzu... Trzy kioski dzisiaj oblazłem i nie dane mi
    było kupić. Nie, nie, prasa jest na półce, ale zasrane kioski nie chcą
    wystawić FV.

    Metoda opisywana w książkach jako Metoda Maddy nie skutkuje. Wzruszają
    rękami albo wrzeszczą na mnie, że przecież FV chcą mi dać, a że za
    kilka dni, to nie ich wina...

    Ano bo we wszystkich kioskach spotykam się ze stwierdzeniem (do koloru
    do wyboru):
    -- ,,FV wystawia tylko szef''
    -- ,,nie ma teraz pani, która sie tym zajmuje''
    -- ,,brakło nam druczków''
    -- ,,nie mogę, bo mam wystawić FV jednemu takiemu, co ma mi dane
    dopiero przynieść''
    -- ,,brakło druków''
    -- ,,teraz nie mogę, muszę pilnować, bo duży ruch jest'' (w saloniku)

    Ja rozumiem wszystko, ale nie mam najmniejszej ochoty latać po
    tygodniu lub po kilku dniach po odbiór faktury. Moja cierpliwość się
    już kończy. Co najgorsze, jechałem dzisiaj do Katowic -- tam to samo.
    Do jasnej cholery, jak ja mam kupić gazetę jednorazowo, bez biegania
    powtórnie po faktury?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/