  • 1. Data: 2003-01-03 10:18:36
    Temat: Faktura
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    Witam

    czy na fakturze musze wpisywac ilosc? jesli sa to np analizy finansowe?

    Chris

  • 2. Data: 2003-01-03 11:36:26
    Temat: Re: Faktura
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > IM*H*O nie. W rozp. ds. faktur jest (par.35):
    >
    > "5) jednostkę miary i ilość sprzedanych towarów
    > lub rodzaj wykonanych usług".

    A z punktu widzenia logiki to jak czyta sie takie zdania jw.

    (A i B) lub C
    czy
    A i (B lub C)

    Ale chyba nic nie przeszkadza w "mierzeniu" uslug w jakis sposob?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2003-01-03 11:39:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Chris wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ czy na fakturze musze wpisywac ilosc? jesli sa to np analizy finansowe?

    IM*H*O nie. W rozp. ds. faktur jest (par.35):

    "5) jednostkę miary i iloœć sprzedanych towarów
    lub rodzaj wykonanych usług".

    Osobiście wpisałem do wzoru faktury "usługowej" treści
    które widywałem u byłego pracodawcy - a tam kilka
    kontroli skarbowych było. Ilości sztuk usługi
    nie mam :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-01-04 13:42:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Karol wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > lub rodzaj wykonanych usług".
    >+
    >+ A z punktu widzenia logiki to jak czyta sie takie zdania jw.

    Czasami sam chciałbym wiedzieć :], bo AFAIK to kończy się
    tak że SN rozstrzyga wyrokiem :)
    Tak na oko stawiałbym że *tu* padłoby na (A & B) | C
    Usiłuję sobie przypomnieć jak to było w słynnej
    sprawie uchwalenia ustawy przez kancelistę - ale tu
    chyba przecinka nie da się wcisnąć :]

    >+ Ale chyba nic nie przeszkadza w "mierzeniu" uslug w jakis sposob?

    IMHO dałoby się upchnąć w opisie usługi (stróżowanie przez
    dni 12), ale rzeczywiście przeciwwskazań nie widać (strzyżenie
    24 razy :)) - skoro tam jest "lub" a nie "albo" :)

    >+ Pozdrawiam,

    wzajemnie, Gotfryd