  • 1. Data: 2010-04-08 20:10:23
    Temat: Faktura EU - pkwiu?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    wystawiam faktury z adnotacja ze vat placi odbiorca w pl+de (ja i
    klient niemiecki mamy vat eu)
    Na fakturze jest jedna pozycja "doradztwo/Beratung" (profil moje DG to
    doradztwo w zakresie informatyki)
    Czy powinienem jakos lepiej to opisywac by wprost wynikalo z opisu
    pkwiu czy moze jawnie powinienem klasyfikacje wypisywac?

    Fizycznie jest to ogolnie rzecz biorac taki zwykly konsulting
    informatyczny (ludzie w gajerkach u wielkiego klienta wspoltworza
    jakis system informatyczny pisza specyfikacje, programy, testuje,
    meetingi itp )
    Wg strony http://pkwiu-2009.pl/ wychodzi mi najbardziej pasujace
    62.02.20.0 - Usługi związane z doradztwem w zakresie oprogramowania
    komputerowego
    Pozdrawiam,
    Przemek