  • 1. Data: 2002-09-22 15:11:27
    Temat: Faktura VAT
    Od: "Milo" <J...@w...pl>

    Witam

    Faktura ma w miejscu "jm" i "ilość" wstawione poziome kreski, czyli ilosc i
    jm jest nieoznaczona.
    Faktura jest za usługe. Czy to jest jeszcze faktura i czy mozna ja
    zaksiegowac?
    Wg mnie nie, nie spełnia minimum wymagan okreslonych dla faktury VAT w
    ustawie.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2002-09-23 07:20:24
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Milo wrote:

> [...]
    > zaksiegowac?
    > Wg mnie nie, nie spełnia minimum wymagan okreslonych dla faktury VAT w

    Spełnia wymogi. Dla usług podaje się jeśli dobrze pamiętam "zakres
    usługi", a nie ilośc. Ten "zakres" jest pojęciem na tyle ogólnym, że
    każdy nawet 2-słowowy opis usługi wystarcza.