  • 1. Data: 2004-01-16 21:56:41
    Temat: Faktura VAT z TP S.A.
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Witam,

    Otrzymałem niedawno fakturę VAT z TP S.A. (zakup modemu do Neostrady+
    PKWiU: 30.02.17-00.90).

    Mówiąc szczerze, to nieco się zdziwiłem ponieważ na fakturze znalazłem
    co następuje:

    Data sprzedaży (jakby nieco z sufitu, ale nie o tym chciałem pisać) :
    2003-11-28

    Data wystawienia faktury: 2004-01-12 (wcześniej nie były wystawiane w
    tej sprawie jakiekolwiek inne dokumenty księgowe; przynajmniej takowe do
    mnie nie dotarły)

    Data płatności: 2004-01-26

    Na fakturze brak czytelnego podpisu osoby wystawiającej (jest podpis
    nieczytelny, nawet bardzo nieczytelny), nie ma też imienia i nazwiska
    osoby wystawiającej fakturę VAT.

    O takim "drobiazgu", że numer obciążanego rachunku (należności reguluję
    poleceniem przelewu) jest "z sufitu" to juz nie wspomnę ponieważ nie ma
    to nic do rzeczy w zakresie prawidłowości wystawionej faktury VAT.

    Czy ja się czepiam, czy też w TP S.A. zupełnie juź jaźń (i odruch
    samozachowawczy) stracili?

    Pozdrawiam

    P.