  • 1. Data: 2002-05-24 00:44:05
    Temat: Faktura VAT z marca
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    KPiR + VAT
    Znalazłem wlaśnie fakture VAT z marca (data wystawienia, sprzedaży i zaplaty 25
    marzec 2002 r).
    Czy jest już stracona? słyszałem że VAT z faktury można odliczyc jeszcze w
    miesiącu następnym czyli ując wpisać do ewidencji zakupów za kwiecień i ująć w
    druku VAT 7 za miesiąc kwiecień ale czy wtedy mogę ją też wpisać do KPiR jako
    koszt kwietniowy ? (może tylko sam VAT?)

    THX

    Sark

  • 2. Data: 2002-05-24 05:24:51
    Temat: Re: Faktura VAT z marca
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > ująć w druku VAT 7 za miesiąc kwiecień ale czy wtedy mogę ją też wpisać do
    > KPiR jako koszt kwietniowy ? (może tylko sam VAT?)
    Jest 24 maja, więc jeszcze masz szanse zaliczyc VAT do kwietnia.
    Koszty to dasz juz w maju - przeciez jest po 20, PIT-5 za kwiecień
    powinieneś już dawno zlożyć. Nie ma problemu - dla kosztów wazny jest tak
    napradę rok, ale jeżeli chodzi o VAT, to sie pospiesz - tu liczy sie
    miesiącami.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-24 06:26:21
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    zgodnie z nowelizacja ustawy vat z 22-03-2002 masz rok na dokonanie korekty
    art.19 ust3b jesli nie odliczyles w okresach podanych przez maddy

    jacek