  • 1. Data: 2002-05-23 20:46:50
    Temat: Kredyt/Leasing samochodowy dla mlodej firmy
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Witajcie!

    Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, jestem VAT'owcem. Chce kupic
    sobie auto z homologacja ciezarowa by moc odliczyc VAT za auto i moc wrzucac
    calosc kosztow zwiazanych z autem na firme.

    Moj problem:
    Nikt nie chce ze mna rozmawiac (PTF, EFL, DGF), bo moja firma dziala dopiero
    3 miesiace. Ja im na to, ze niech dadza kredyt na moja zone (zona posiada
    umowe o prace na czas nieokreslony i jej zarobki w zupelnosci by wystarczyly
    gdyby to kredyt byl na nia), albo niech zona bedzie zyrantem, albo
    wspolkredytobiorca, ale niech faktura VAT bedzie na moja firme. W koncu nie
    mamy rozdzielnosci majatkowej finansowo jestesmy wspolodpowiedzialni.

    Czy ktos z Was psotkal sie z takim problemem?
    Czy znacie moze firme, ktora na w/w warunkach jest w stanie udzielic
    kredytu/leasingu mlodej firmie?

    Z gory dziekuje za pomoc.
    Albert

  • 2. Data: 2002-05-23 21:09:11
    Temat: Re: Kredyt/Leasing samochodowy dla mlodej firmy
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktos z Was psotkal sie z takim problemem?
    > Czy znacie moze firme, ktora na w/w warunkach jest w stanie udzielic

    Witam

    To bardzo dziwne, że w EFL nie chcieli z Tobą rozmawiać, bo ja też miałem
    działalność 3 m-ce i mam w leasingu auto osobowe, co prawda w Express
    Leasingu, który jest pewnie droższy, ale potrebowałem auto na gwałt a o
    kredycie mogłem pomarzyć. Wystarczyły dokumenty rejestracyjne firmy, wzór
    podpisu z Banku i obecność w siedzibie firmy podczas wizji.

    Leasing brałem u przedstawiciela EFL w Łodzi na ul. Wieniawskiego....

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 3. Data: 2002-05-23 21:36:54
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Albert Litwiniuk <a...@p...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acjkf4$q2l$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Czy ktos z Was psotkal sie z takim problemem?
    > Czy znacie moze firme, ktora na w/w warunkach jest w stanie udzielic

    To stary polski problem, z którym zetknąłem się nie raz.
    Masz na myśli jak widzę leasing? To gorsza sprawa. Tu ma duże znaczenei
    kondycja firmy, jej okres działania itp. Ja jak brałem coś w leasing (EFL)
    otwierając drugą firmę to poręczycielem była firma mojej żony.
    Z kredytem jest troszkę łatwiej. Zajrzyj tutaj
    http://www.funduszmikro.home.pl/ Ten fundusz pomaga małym firmom już od lat.
    Jest to odnoga polsko-Amerykańskiego Funduszu Przedsiębiorczości. spróbuj z
    nimi pogadać, czytałem dużo pochlebnych rzeczy na ich temat.

    powodzenia
    WS

  • 4. Data: 2002-05-24 08:49:43
    Od: "Ignacy" <l...@d...pl>

    Proszę o szczegóły i kontakt to przygotuje oferte jestem w stanie
    zaproponowac leasing w conajnajmniej dwóch stabilnych firmach leasingowych.
    pozdrawiam
    Ignacy Chruszczyński
    0601354488
    l...@d...pl

  • 5. Data: 2002-05-26 12:13:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 23 May 2002 22:46:50 +0200, w
    <acjkf4$q2l$1@news.tpi.pl>, "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>
    napisał(-a):

    > Nikt nie chce ze mna rozmawiac (PTF, EFL, DGF), bo moja firma dziala dopiero

    Może spróbuj w BZWBK F&L -- mają jakąś ofertę szybkiego leasingu dla
    takich firm (większa początkowa wpłata, ale bez zbędnych formalności).

  • 6. Data: 2002-05-27 01:44:05
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > mamy rozdzielnosci majatkowej finansowo jestesmy wspolodpowiedzialni.

    Spróbuj w BISE-Leasing, są w miarę elastyczni.

    Pozdrawiam
    Macieju