  • 1. Data: 2002-05-23 22:29:38
    Temat: Zniszczenie ksiąg?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    sprawa jak na razie czysto hipotetyczna, ale przecie możliwa.
    Powiedzmy, że ktoś mi się włamie i ukradnie dokumentację podatkową.
    Albo spalą się księgi i faktury. Jak prawo rozwiązuje tą sprawę?
    Przecie to jest nie do odtworzenia! Czy należy się modlić, żeby
    kontrola nie przybyła w ciągu najbliższej pięciolatki, czy jest jakieś
    wyjście?

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-05-24 06:28:06
    Temat: Re: Zniszczenie ksiąg?
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    niestety to twoj problem , tym masz odtworzyc dokumentacje , choc to
    niemozliwe, inaczej mozesz sie liczyc z oszacowaniem dochodu

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-24 20:42:59
    Temat: Re: Zniszczenie ksišg?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 May 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Przecie to jest nie do odtworzenia! Czy należy się modlić, żeby
    >+ kontrola nie przybyła w ciągu najbliższej pięciolatki,

    To chyba za duże ryzyko :>
    Daawno temu chyba ktoś pisał na grupie o zgłaszaniu do US
    kradzieży ksiąg, ale nie pamiętam :( szczegółów.
    Na pewno zgłoszenie się samemu do US jest zdrowsze niż
    czekanie aż przyjdą...

    Pozdrowienia, Gotfryd