  • 1. Data: 2002-05-24 05:41:37
    Temat: faktury VAT od spoldzielni - czy potrzebne?
    Od: slawek <s...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Spoldzielnia buduje mi mieszkanie.
    Wplaty rozpoczalem w poprzednim roku w listopadzie.
    Faktury natomiast wystawiaja mi dopiero od stycznia.
    Tlumacza sie tym, ze poprzednio sprawy finansowe
    obslugiwala inna firma, ktora ich nie wystawiala.
    Moje pytanie:
    czy faktury VAT sa mi wlasciwie do czegos potrzebne
    i czy w takim razie domagac sie ich wystawienia
    za poprzednie miesiace? Zaswiadczenie do US
    odnosnie wplaconych pieniedzy za tamten okres
    uzyskalem, wiec korzystam z odliczen.
    Dlatego nie wiem, czy domagac sie takze faktur.
    --
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
    Slawek