  • 1. Data: 2006-06-05 17:38:34
    Temat: Faktura czy paragon ?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie. Czy wystawiając fakturę osobie fizycznej nie prowadzącej
    działalności gospodarczej muszę również wystawić paragon ?
    Czy na fakturze dla osoby fizycznej nie prowadzącej działalności
    gospodarczej musi być NIP.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-05 17:58:29
    Temat: Re: Faktura czy paragon ?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Specem nie jestem, ale z tego co wiem:

    > Mam pytanie. Czy wystawiając fakturę osobie fizycznej nie prowadzącej
    > działalności gospodarczej muszę również wystawić paragon ?

    Nabijasz na kase i podpinasz paragon pod zatrzymywana u siebie kopie faktury
    (nie wydajesz go klientowi).

    > Czy na fakturze dla osoby fizycznej nie prowadzącej działalności
    > gospodarczej musi być NIP.

    Dla osoby fizycznej bez dzialalnosci NIP moze byc pominiety.

  • 3. Data: 2006-06-06 21:07:54
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Piotr napisał(a):
    > Specem nie jestem, ale z tego co wiem:

    > Nabijasz na kase i podpinasz paragon pod zatrzymywana u siebie kopie faktury
    > (nie wydajesz go klientowi).

    pod warunkiem obowiązku posiadania kasy rejestrującej...

    --
    regent...
    (pracoholik...)

  • 4. Data: 2006-06-06 22:03:32
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

    > pod warunkiem obowiązku posiadania kasy rejestrującej...

    Lepiej by brzmiało: pod warunkiem posiadania kasy rejestrującej...

    Z tym słowem "obowiazku" moznaby podyskutować. Bo nawet jeśli nie masz
    obowiązku posiadania kasy rejestrującej, a ją posiadasz, to musisz
    wydrukować OFnpDG paragon.