  • Data: 2018-07-19 22:49:29
    Temat: Faktura do paragonu
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupuję coś na znanym portalu aukcyjnym, w parametrach aukcji widzę, że
    sprzedający nie wystawia faktur, więc zakładam, że to osoba prywatna.
    Przychodzi przesyłka i okazuje się, że jest w niej paragon, czyli jednak
    firma. Niestety mam urlop i trochę czasu mi ucieka. Zakup był w czerwcu,
    w połowie lipca zgłaszam się do firmy, żeby wystawili mi fakturę.
    Niestety firma odmawia, gdyż czerwiec mają już rozliczony, "sprzedaż
    poszła przez kasę, czyli dla osób fizycznych, a nie dla
    przedsiębiorców". Do kiedy można się ubiegać o wystawienie faktury VAT
    do paragonu?

    Maciek