  • 1. Data: 2007-07-03 21:14:41
    Temat: Faktura od kontrahenta zza oceanu - moje koszty
    Od: "Sz" <p...@o...pl>

    Witam,

    Jestem poczatkujacym przedsiebiorca. Nie moge znalezc via google informacji
    na temat wymogow co do tresci faktury od dostawcy zagranicznego (poza UE).
    Znalazlem wymogi dla faktury tutaj: http://www.vat.pl/pages/i/133.php oraz
    jezyka faktury tutaj: http://www.vat.pl/pages/i/1025.php, lecz w obu
    przypadkach nie wiem czy tyczy sie to rowniez faktur kosztowych z zagranicy
    (poza UE)?

    Zamawiam z USA pewien towar handlowy, sprzedawca pyta mnie co musi byc na
    fakturze, a ja nie jestem w stanie odpowiedziec na to pytanie.
    Czy faktura musi byc w dwoch jezykach? Czy na takiej fakturze musi sie
    znajdowac moj NIP?
    HELP!

    Sz.