  • 1. Data: 2007-07-03 11:54:03
    Temat: Skarbówka rozdaje pieniądze(czy też inwestuje)?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Wczoraj przychodzi listonosz z, werble, zwrotem podatku za 2006 r.
    Problem w tym że miałem sporą niedopłatę w rocznym zeznaniu.
    Błąd rachunkowy do 1000zł też raczej nie wchodzi w grę,
    gdyż solidnie przetrzepałem papiery w dwóch programach księgowych,
    sprawdziłem 3 razy zaliczki, PITa wypelniłem ręcznie i w programie,
    potem sprawdziłem jeszcze raz z kalkulatorem :)
    Także jestem na 99,99% pewien że PIT był wypełniny prawidłowo.
    Na okoliczność pozostałego 0,01% - nie dostałem żadnego wezwania do
    podpisania zeznania skorygowanego z urzedu(zgodnie z Art. 274 Ordynacji
    Podatkowej).

    Ma ktoś pomysł o co chodzi? Jest jakiś myk o którym nie wiem(np jakaś
    nagroida naczelnika :) ),
    mają burdel i rozdają pieniądze, czy też inwestują żeby za 5 lat odebrać z
    odsetkami?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-03 12:18:34
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

    > Ma ktoś pomysł o co chodzi? Jest jakiś myk o którym nie wiem(np jakaś
    > nagroida naczelnika :) ),
    > mają burdel i rozdają pieniądze, czy też inwestują żeby za 5 lat odebrać
    > z odsetkami?

    Nie ozeniles sie ostatnio? Kim jest twój teść? :)

  • 3. Data: 2007-07-03 12:32:43
    Od: "Green" <G...@t...pl>

> [...]
    > nagroida naczelnika :) ),
    > mają burdel i rozdają pieniądze, czy też inwestują żeby za 5 lat odebrać z

    Podobną sytuację miałem w 2003 roku. Dostałem 550 zł zwrotu, którego nie
    było.
    Wziąłem kasę i narazie nikt się nie odzywa :)

  • 4. Data: 2007-07-03 13:03:30
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 13:54:03 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Ma ktoś pomysł o co chodzi? Jest jakiś myk o którym nie wiem(np jakaś
    > nagroida naczelnika :) ),
    > mają burdel i rozdają pieniądze, czy też inwestują żeby za 5 lat odebrać z
    > odsetkami?

    Piorą brudne pieniądze? ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 5. Data: 2007-07-03 13:10:06
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-07-2007 o 14:18:34 Wojtek Malina <w...@g...pl>
    napisał(a):

    > Nie ozeniles sie ostatnio? Kim jest twój teść? :)

    A że tak spytam - co to ma do rzeczy? :)

  • 6. Data: 2007-07-03 15:23:46
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

    > A że tak spytam - co to ma do rzeczy? :)

    No co ty? Nie wiesz? :)

  • 7. Data: 2007-07-03 15:28:56
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-07-2007 o 17:23:46 Wojtek Malina <w...@g...pl>
    napisał(a):

    > No co ty? Nie wiesz? :)

    Naczelnikiem nie jest w kazdym razie

  • 8. Data: 2007-07-03 16:27:50
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Piorą brudne pieniądze? ;>

    w ramach akcji urzad przyjazny podatnikowi, rozsylaja losowo wybrane kwoty
    do losowo wybranych podatnikow
    tak jest juz od lat :-)

  • 9. Data: 2007-07-03 19:47:10
    Od: t...@o...pl

    > w ramach akcji urzad przyjazny podatnikowi, rozsylaja losowo wybrane kwoty
    > do losowo wybranych podatnikow
    > tak jest juz od lat :-)

    Mówisz? I potem dochodzą do tego czy nie ? :)