  • 1. Data: 2003-09-13 17:06:27
    Temat: Faktura vat wystawiona na wspolnika
    Od: "Danuta Pałasz" <d...@p...onet.pl>

    Czy faktura vat dotyczaca zaplaty czynszu moze byc wystawiona na wspolnika
    spolki cywilnej z tym, ze najpierw byla prowadzona dzialalnosc gospodarcza
    na osobe fizyczna, ktora pozniej zawiazala spolke za zgoda U. M i G.
    Zaklad Uslug komunalnych automatycznie podniosl czynsz, ale wystawial
    faktury na te osobe z jej nipem a nie na spolke.

  • 2. Data: 2003-09-13 20:11:06
    Temat: Re: Faktura vat wystawiona na wspolnika
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    zauroczony kolorowym ekranem Danuta Pałasz napisał:
> [...]
    > Zaklad Uslug komunalnych automatycznie podniosl czynsz, ale wystawial
    > faktury na te osobe z jej nipem a nie na spolke.

    Może, a czemu nie? Jeśli jednak chcecie ją zaliczyć do KUP spółki, to jednak
    musi być wystawiona na spółkę.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Jak chcesz się do mnie odezwać to skreśl "spam" z adresu

  • 3. Data: 2003-09-16 10:53:39
    Temat: Re[2]: Faktura vat wystawiona na wspolnika
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 13 września 2003 o godzinie (22:11:06) napisano:

    Sugerujesz, ze skoro spolka byla rejestrowana w UMiG, to jeden z
    podmiotow zaleznych od tego urzedu czyli ZUK powinien byc
    automatycznie poinformowany? I ze teraz ma wystawiac faktury na inny
    podmiot? To tak nie dziala.

    J> Może, a czemu nie? Jeśli jednak chcecie ją zaliczyć do KUP spółki, to jednak
    J> musi być wystawiona na spółkę.

    Niekoniecznie. Mozna przeciez zrobic refakture.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl