  • 51. Data: 2005-01-13 08:02:34
    Temat: Re: Faktura w PDF
    Od: "Tomek" <t...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cs3q2i$i2v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wierszami" urzędnicy mf prawdopodobnie szykują nowego potworka
    > legislacyjnego, bo tak należy czytać zapowiedzi "zapewnienia prawidłowości
    > naliczenia podatku vat"
    > Skończy się na pomyśle obowiązkowego zakupu certyfikatu oraz systemu
    > kodowania od jedynej firmy uznanej przez mf za godną zaufania (czytaj: kto
    > dał więcej) albo instalowania - też za odpowiednią opłatą - czegoś na wzór
    > pamięci fiskalnej w naszych kompach - oczywiście bez żadnej gwarancji
    > sprawności działania i niekontrolowanych transmisji danych bez naszej

    Jak będzie to zobaczymy, ale byłbym większym optymistą zakłądając, że już
    niedługo rządy obejmie inna grupa

> [...]
    > 2. jak się wam żyje bez podpisów na fakturach?
    > 3. i komu to było potrzebne przez tyle lat?
    > 4. i jak ta unia euro dawała sobie radę przez te lata bez takiego aparatu
    > kontroli?
    > 5. i jak naprzykład amerykański urząd podatkowy daje sobie radę z
    > obywatelami, którzy żyją bez NIP, PESEL, REGON, dowodów osobistych i
    adresów
    > zameldowania?
    > 6. i jak powyższy amerykański urząd podatkowy daje sobie radę ze ściganiem
    > przestępców podatkowych zatrudniając tyle samo pracowników co urzędy

    HaHaHa :-)))
    śmieszy mnie pański tryb rozumowania. Jeżeli to jakie strony się przegląda,
    albo co czyta jest dla pana wyznacznikiem po którj strony barykady się stoi
    albo kim się jest to gratuluję pomysłowości.
    a swoją drogą nieźle by było gdyby przeglądając strony sejmowe człowiek
    stawał się od razu posłem, albo strony kancelarii prezydenta - prezydentem
    :-)))

  • 52. Data: 2005-01-13 08:04:44
    Od: "Tomek" <t...@p...wp.pl>

> [...]
    >
    > *Z czego* wynika że nikt nie może przyjść - i powiedzieć "faktura
    > nieważna, bo ja uważam że ma być potwierdzona notarialnie" ??
    > Że "papierowa" jest "akurat" ??
    > Bo jeśli mi ktoś wciska że "CD-ROM jest zły bo nie ma pozwolenia
    > na utrwalanie sokumentu na CD" - to pytam gdzie jest pozwolenie
    > na utrwalanie na papierze ? ;)
    > Zaznaczam: dokumentów składanych DO URZĘDU to nie dotyczy - zapis
    > jest w KPC i nie ma wątpliwości. Ale faktur się NIE składa do
    > urzędu.
    > Muszą być "utrwalone" i musi być możliwość "okazania".

    ale ja się nie upieram, że faktura musi być drukowana. taki stan możliwy był
    już wcześniej, wystarczyło tylko mieć oświadczenia od odbiorców do
    wystawiania faktur bez podpisu. znam człowieka, który nie prowadzi żadnych
    dokumentów papierowych łącznie z ewidencjami :-) i jak na razie ma się
    dobrze