  • 1. Data: 2004-01-12 09:50:04
    Temat: Faktura z malymi bledami.
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Robilem weekend zakupy internetowe w leclercu. Przyslali mi fakture ale z
    malymi bledami. Zamiast kodupocztowego siedziby mojej firmy mam 00-000 i w
    nazwiezamiast Nazwa sp. z o.o. mam Nazwa sp.

    Czy musze to jakos korygowac? Czymoge tak zalaczyc?

  • 2. Data: 2004-01-12 09:50:24
    Temat: Re: Faktura z malymi bledami.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bttqhv$vs$1@inews.gazeta.pl>, Piwek wrote:
> [...]
    > nazwiezamiast Nazwa sp. z o.o. mam Nazwa sp.
    >
    > Czy musze to jakos korygowac? Czymoge tak zalaczyc?

    Wyślij notę korygującą, przyślą korektę faktury.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-01-12 09:56:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Wyślij notę korygującą,

    Prawda

    > przyślą korektę faktury.

    A to bzura

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-12 10:31:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bttr1m$5bi$1@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy wrote:

    > Prawda

    > A to bzura

    Czemu? Zawsze mi się wydawało, że nota jest niejako wezwaniem do
    wystawienia poprawionej faktury?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-01-12 10:36:34
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Samotnik wrote:

    > Czemu? Zawsze mi się wydawało, że nota jest niejako wezwaniem do
    > wystawienia poprawionej faktury?

    Słowo "wydawało" jest tu rzeczywiście na miejscu.

  • 6. Data: 2004-01-12 11:03:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btttbi$24ei$1@news.atman.pl>, Jureq wrote:

    > Słowo "wydawało" jest tu rzeczywiście na miejscu.

    OK, to w takim razie jaka jest procedura? Jeśli otrzymam z powrotem
    zaakceptowaną notę, to dopinam do oryginalnej faktury z błędami i po
    temacie?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2004-01-12 11:09:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > OK, to w takim razie jaka jest procedura? Jeśli otrzymam z powrotem
    > zaakceptowaną notę, to dopinam do oryginalnej faktury z błędami i po
    > temacie?

    Po temacie.
    Rozporządznie MF o wykonywanie niektórych przeisów ustawy o PTU się kłania.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-01-13 09:56:53
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Jak wyglada taka nota korygujaca? Nigdy czegos takiego nie wystawialem. Co
    mam w niej napisac? zywam programu mbiuro i tam nei widze czegos takiego...

  • 9. Data: 2004-01-13 19:08:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2004, Piwek wrote:

    >+ Jak wyglada taka nota korygujaca?

    Nota korygująca (tu numer, jeśli numerujesz) do faktury (tu numer)
    wystawionej przez (tu nazwa i adres) dla (tu nazwa i adres - twoje)
    z dnia (tu data wystawienia f-ry) wystawiona w dniu (tu data
    wystawienia noty)
    Pole/pozycja (tu nazwa pola lub/u wskazanie pozycji):
    jest: (stara treść)
    ma być: (prawidłowa treść)
    [tu może być lista poprawek]

    Standardowo: dane osoby podpisującej, autograf.

    Dotąd noty mogę policzyć kończynami :), ale zazwyczaj dopisywałem
    "proszę o wprowadzenie zmian do systemu informatycznego o ile
    używacie" coby przemyśleli że warto :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 10. Data: 2004-01-13 19:09:16
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Piwek" <p...@g...pl> wrote in message
    > Jak wyglada taka nota korygujaca? Nigdy czegos takiego nie wystawialem. Co
    > mam w niej napisac? zywam programu mbiuro i tam nei widze czegos
    takiego...

    wpisz w googla program "druki ips". Jest on darmowy, można ściągnąć
    formularze do wypełniania - nota korygująca jest tam także.

    pzdr,
    Magda