  • 1. Data: 2004-01-12 08:03:57
    Temat: vagla.pl o przekazywaniu dokumentów do ZUS
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Znalazłem coś takiego

    http://www.vagla.pl/prawo_069.htm

    Płatnicy jedynie online
    Od początku stycznia rozliczanie składek z ZUS za pośrednictwem
    programu Płatnik będzie się musiało odbywać poprzez Internet.

    Ponieważ witrynę vagla.pl uważam za rzczej miarodajną więc może ktoś mi
    wyjaśni o co chodzi.

  • 2. Data: 2004-01-12 08:17:22
    Temat: Re: vagla.pl o przekazywaniu dokumentów do ZUS
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-01-12 09:03, Użytkownik Jureq napisał:

> [...]
    > programu Płatnik będzie się musiało odbywać poprzez Internet.
    >
    > Ponieważ witrynę vagla.pl uważam za rzczej miarodajną więc może ktoś mi

    Informacja prawdziwa, aczkolwiek wyrwana z kontekstu i myląca.

    ZUS wyjaśnia:

    Komunikat w sprawie wyłączania sieci Ekstranet ZUS

    "Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i
    Polityki Społecznej z dnia 6 grudnia 2003 r. zmieniającego
    rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać płatnicy składek
    przekazujący dokumenty ubezpieczeniowe w formie dokumentu
    elektronicznego poprzez teletransmisję danych, płatnicy składek
    korzystający dotychczas z sieci Ekstranet mają obowiązek korzystania z
    sieci internetowej.

    W dniach 29-31.12.2003 r., w poszczególnych regionach kraju, sukcesywnie
    wyłączana będzie możliwość przesyłania dokumentów elektronicznych siecią
    ekstranetową do ZUS."

    Tomek