  • 1. Data: 2004-01-12 09:18:05
    Temat: samochody z kratka
    Od: "Malek" <m...@o...pl>

    http://firma.onet.pl/851463,wiadomosci.html

    moglby ktos wyjasnic zwyklym jezykiem czy ta ustawa cos zmienia dla tych
    ktorzy maja juz samochody z kratka?
    O co chodzi z tym obliczeniem "Przyjęty zapis definiuje samochód osobowy
    jako auto, które ma ładowność mniejszą niż suma 357 kilogramów i iloczynu
    68 kilogramów i wskaźnika "n". "N" to liczba miejsc w aucie."
    dziekuje z gory

    Malek

  • 2. Data: 2004-01-12 20:46:20
    Temat: Re: samochody z kratka
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Malek napisał(a):
    > moglby ktos wyjasnic zwyklym jezykiem czy ta ustawa cos zmienia dla tych
    > ktorzy maja juz samochody z kratka?

    Tych co maja nie dotyczy-to chyba jasne.

> [...]
    > jako auto, które ma ładowność mniejszą niż suma 357 kilogramów i iloczynu
    > 68 kilogramów i wskaźnika "n". "N" to liczba miejsc w aucie."

    Nie masz za co,bo ja też tego nie rozumię. Ot taki ten język "ustawowy"
    jest. Podejrzewam,że to jednak ten co pisał tę notkę coś pomieszał.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2004-01-12 22:38:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, Jacek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Nie masz za co,bo ja też tego nie rozumię. Ot taki ten język "ustawowy"
    >+ jest. Podejrzewam,że to jednak ten co pisał tę notkę coś pomieszał.

    IMHO coś w tym jest - inaczej 8-miejscowa limuzyna mieściłaby się
    chyba każda w limicie :), w odróżnieniu od malucha ;)
    A tak na każdy fotel trzeba "odliczyć" prawie 70 kg z "ogólnej
    ładowności", czyli liczy się tylko "ładowność towarowa" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-01-13 10:06:05
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Nie zmiania? a co z odliczaniem vat za benzyne? Bo dla mnei taki przepis
    implikuje nastepny dotyczacy odliczania vat za benzyne wlasnie...

  • 5. Data: 2004-01-13 20:58:51
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym *Gotfryd Smolik news* napisał(a):

> [...]
    > A tak na każdy fotel trzeba "odliczyć" prawie 70 kg z "ogólnej
    > ładowności", czyli liczy się tylko "ładowność towarowa" :)

    dzisiaj "rozgryzłem" toto.
    To jest tak 357kg+68 za każdy fotel na duszyczkę jakąs zabidzoną.

  • 6. Data: 2004-01-13 21:32:12
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    A czy ktos mi moze wytlumaczyc jak bedzie z VATem za benzyne/gaz/rope?