  • 1. Data: 2002-05-15 17:49:58
    Temat: Faktura za paragon
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Ile czasu ma konsument na zgloszenie sprzedawcy checi otrzymania faktury na
    podstawie posiadanego paragonu.

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

  • 2. Data: 2002-05-15 18:47:41
    Temat: Re: Faktura za paragon
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    3 -miesiace

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-15 19:08:59
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 15 maj 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    7 dni

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...

  • 4. Data: 2002-05-15 20:58:23
    Od: "ESka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Arjos" napisał w wiadomości:

    | 7 dni

    Art. 87 Ordynacji podatkowej paragraf 1, 3 i 4 w skrócie: rachunek należy
    wystawić w ciągu 7 dni od żądania w czasie 3 miesięcy od wydania towaru lub
    wykonania usługi, jeżeli żądanie zostało zgłoszone po wydaniu towaru lub
    wykonaniu usługi. Jeżeli żądanie wydania rachunku nastąpiło przed wydaniem
    towaru w ciągu 7 dni od wydania.
    Konsument ma 3 miesiące, ale podatnik ma obowiązek wystawić w ciagu 7 dni.

    ESka

  • 5. Data: 2002-05-16 10:34:38
    Od: "[ Fencer by \(s\)word ]" <f...@p...com>

    Użytkownik "ESka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > towaru w ciągu 7 dni od wydania.
    > Konsument ma 3 miesiące, ale podatnik ma obowiązek wystawić w ciagu 7 dni.

    Czy paragon nie jest formą rachunku spelniająca wymóg zapisany w ordynacji?

    Pozdrówka,
    Irek Makowski

  • 6. Data: 2002-05-16 10:46:16
    Od: "ESka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "[ Fencer by (s)word ]" napisał w wiadomości

    | Czy paragon nie jest formą rachunku spelniająca wymóg zapisany w
    ordynacji?

    Też się nad tym kiedyś zastanawiałam i przewałkowałam temat przez biegłych
    rewidentów, i na wszelki wypadek jeszcze radcę prawnego i jak dla nich to
    nie.
    Coś w tym jest: ponieważ rachunek w szczególności powinien zawierać dane
    identyfikujące sprzedawcę i *kupującego*.

    ESka