  • 1. Data: 2002-05-15 18:34:13
    Temat: pracownik idzie do wojska
    Od: "Roman Pilars" <R...@P...com>

    Witam,
    Pracownik idzie do wojska. Czy jako pracodawca mam jakies specjalne
    obowiazki w zwiazku z tym faktem?
    Przyszly obronca Ojczyzny juz zaciera lapki na mysl o tym jak mnie oskubie w
    majestacie prawa.
    Czy ma racje?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Roman Pilars

  • 2. Data: 2002-05-15 21:58:45
    Temat: Re: pracownik idzie do wojska
    Od: "Aneta Janiszewska" <o...@a...com>

    Użytkownik "Roman Pilars" <R...@P...com> napisał w wiadomości
> [...]
    specjalne
    > obowiazki w zwiazku z tym faktem?
    > Przyszly obronca Ojczyzny juz zaciera lapki na mysl o tym jak mnie

    niestety ma rację należy mu się odprawka
    aneta

  • 3. Data: 2002-05-16 08:06:13
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > niestety ma rację należy mu się odprawka
    > aneta
    i ekwiwalent za niewykorzystany urlop...
    KTP

  • 4. Data: 2002-05-16 21:34:26
    Od: "Roman Pilars" <R...@P...com>

    > niestety ma rację należy mu się odprawka
    > aneta

    A ile pieniazkow trzeba na taka odprawke?
    Roman

  • 5. Data: 2002-05-17 17:52:03
    Od: "Aneta Janiszewska" <o...@a...com>

    > A ile pieniazkow trzeba na taka odprawke?
    > Roman
    >
    > w poniedziałek idę do pracy to Ci odpowiem.Jakoś to się wyliczało
    ale muszę spojrzeć w rozporządzenie.nie chcę cię wprowadzać w
    błąd.Dniówkę wyliczałeś jak za urlop, a ile należy mu się takich
    dniówek i czy to napewno jest tak to odpowiem w poniedziałek

    Aneta

  • 6. Data: 2002-05-20 13:26:49
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Roman Pilars" <R...@P...com> napisał w wiadomości

    > A ile pieniazkow trzeba na taka odprawke?

    Pracownik powołany do zasadniczej lub okresowej służby wojskowej
    otrzymuje od pracodawcy pieniężną odprawę w wysokości dwutygodniowego
    wynagrodzenia, obliczanego jak ekwiwalent za urlop wypoczynkowy.Jeśli
    nie wiesz jak obliczyć ekwiwalent za urlop to napisz.

    Aneta

  • 7. Data: 2002-05-20 15:39:44
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

    Użytkownik "Aneta Janiszewska" <o...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > błąd.Dniówkę wyliczałeś jak za urlop, a ile należy mu się takich
    > dniówek i czy to napewno jest tak to odpowiem w poniedziałek

    Odprawę pracownikowi powołanemu do zasadniczej lub okresowej służby
    wojskowej wypłaca się w wysokości dwutygodniowego wynagrodzenia obliczonego
    według zasad określonych dla ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy.

    Pozdrawiam
    Beata