  • 21. Data: 2008-05-12 16:44:31
    Temat: Re: Faktury do kosza, wystawia? tylko duplikaty.
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisal:
    > Cała ta działalność prawo-TFUrcza bardziej mi kojarzy się z ruchami
    > Browna ...
    > [ ciach ]
    >
    > Hmm! Nie bierz więcej tego świństwa, cokolwiek by to było ;-)

    Tylko kawa ;-) w duzych ilosciach.

    Doloze do tego jeszcze element kwantowej grawitacji: nogawki czasu.
    W zaleznosci od lokalizacji US, terminu i humoru urzednika dostajesz
    rozmaite realizacje funkcji falowej zwanej polskim prawem. W szczegolnosci
    obserwowane sa przypadki jednoczesnej realizacji wielu stanow, w tym
    takze wszystkich mozliwych.

    No to wspolnym wysilkiem mamy ostatecznie:

    Polskie ustawodawstwo finansowe = kwantowo-mechaniczna teoria pola
    urzedniczo-finansowego w przestrzeni silnie zakrzywionej z uogolniona
    logika wielowartosciowa.

    Jako element tej teorii wyszla mi interpretacja zalu czynnego:
    proba lokalnego odwrocenia strzalki czasu.

    Uff! Ide wypic nastepna kawe ;-)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2008-05-12 17:30:39
    Temat: Re: [OT] Faktury do kosza, wystawia? tylko duplikaty.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek_P w <news:g09s5f$gqg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>:

    [...]

    > Uff! Ide wypic nastepna kawe ;-)

    Póki co, to zostałeś zgłoszony za swoje teksty w odpowiednie miejsce [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2008-05-12 18:14:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    'Tom N' wrote:

    > Póki co, to zostałeś zgłoszony za swoje teksty w odpowiednie miejsce [1]

    Ale mam nadzieję, że nie do komisji "przyjazne państwo".

    Piotrek

  • 24. Data: 2008-05-12 18:36:18
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisal:
    > Póki co, to zostałeś zgłoszony za swoje teksty w odpowiednie miejsce [1]

    A gdzie masz ten przypis [1]? To tak z ciekawosci ;-)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 25. Data: 2008-05-12 19:10:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-12, Jacek_P <Z...@c...edu.pl> wrote:

    > A gdzie masz ten przypis [1]? To tak z ciekawosci ;-)

    X-1 w nagłówkach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl