  • 1. Data: 2005-01-18 13:23:35
    Temat: Faktury za internet
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Otrzymałem trzy faktury VAT za pierwszy kwartał korzystania z internetu
    i TK. W dwóch pierwszych stawka VAT na inetrnet wynosi 0 . W pozycji
    widnieje zw (domyślam: zwolniony). Czy taka faktura VAT będzie podstawa
    do odliczenia ?

  • 2. Data: 2005-01-18 13:33:37
    Temat: Re: Faktury za internet
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Odliczenia czego ?
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-01-18 13:35:42
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Mieczysław napisał(a):

    > Odliczenia czego ?

    Dla laików: ulga z tytułu korzystania z internetu.

  • 4. Data: 2005-01-18 13:46:23
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 18 sty o godzinie 14:35, na pl.soc.prawo.podatki, Maciej napisał(a):

    > Dla laików: ulga z tytułu korzystania z internetu.

    Ty stosujesz jakiś inny kalendarz?
    W jakim to kalendarzu 18 dni to 3 kwartały?

    Dla laików /maciejowych/: - odliczenia stosuje się w roku podatkowym 2005.

    --
    Herbi
    18-01-2005 14:46:21

  • 5. Data: 2005-01-18 13:52:48
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Ty stosujesz jakiś inny kalendarz?
    > W jakim to kalendarzu 18 dni to 3 kwartały?
    >
    > Dla laików /maciejowych/: - odliczenia stosuje się w roku podatkowym 2005.

    A faktury zbiera sie w obecnym. Faktury dotyczą stycznia, lutego i marca
    tego roku.

  • 6. Data: 2005-01-19 16:57:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Maciej napisał(a):

    > A faktury zbiera sie w obecnym. Faktury dotyczą stycznia, lutego i marca
    > tego roku.

    Dla laików Maciejów; odliczenie dotyczy kwoty brutto a nie vatu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813