  • 1. Data: 2005-01-18 12:03:44
    Temat: PIT za umowe-zlecenie.
    Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl>

    Witam,
    w zeszlym roku pracowalem na umowe zlecenie.
    Do kiedy pracodawca ma obowiazek wystawic mi odpowiedni PIT?
    Piotr

  • 2. Data: 2005-01-18 13:29:42
    Temat: Re: PIT za umowe-zlecenie.
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Me@My napisał(a):
    > Witam,
    > w zeszlym roku pracowalem na umowe zlecenie.
    > Do kiedy pracodawca ma obowiazek wystawic mi odpowiedni PIT?
    > Piotr

    Do 31 stycznia

  • 3. Data: 2005-01-18 14:30:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Me@My <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> zapodał(a):
    > Witam,
    > w zeszlym roku pracowalem na umowe zlecenie.
    > Do kiedy pracodawca ma obowiazek wystawic mi odpowiedni PIT?

    Pracodawca do końca miesiąca wystawi Ci PIT11/8B

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2005-01-18 17:04:48
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Do 31 stycznia

    a skąd ta data?

    PawełJ

  • 5. Data: 2005-01-18 21:05:04
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a wg mnie pit8b za caly rok 2004 nalezy wystawic do konca lutego 2005

    kto licytuje inaczej?
    :)
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 6. Data: 2005-01-19 16:54:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    a&e napisał(a):
    > a wg mnie pit8b za caly rok 2004 nalezy wystawic do konca lutego 2005

> [...]
    Ja stawiam na luty 2005 ;-)

    Ustawa o PDOF:
    Art. 39. 1. W terminie do końca *lutego* roku następującego po roku
    podatkowym płatnicy, o których mowa w art. 31, art. 33 i art. 35, w
    przypadku gdy nie dokonują rocznego obliczenia podatku, są obowiązani
    przekazać podatnikowi i urzędowi skarbowemu, którym kieruje naczelnik
    urzędu skarbowego właściwy według miejsca zamieszkania podatnika, a w
    przypadku podatnika, o którym mowa w art. 3 ust. 2a, urzędowi
    skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy w
    sprawach opodatkowania osób zagranicznych - imienne informacje
    sporządzone według ustalonego wzoru, z zastrzeżeniem ust. 5. Informację,
    o której mowa w zdaniu pierwszym, sporządza się również w przypadku
    dokonywania wypłaty świadczeń określonych w art. 21 ust. 1 pkt 46 i 74.

    QED

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl