  • 11. Data: 2005-01-07 20:01:24
    Temat: Re: Fałszywe banknoty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005, Hubert wrote:

    >+ > ...ale po "zamknięciu sprawy" (i ustaleniu czy ten kto wpłacił fałszywki
    >+ > ZAPŁACI czy NIE ZAPŁACI) może dojść do możliwości zaliczenia przynajmniej
    >+ > straty w KUP...
    >+ > A zgłoszenie na policję tudzież postanowienie o efektach plus ew.
    >+ > skutki wystąpienia przeciw dłużnikowi moga być dowodami w tej sprawie !
    >+
    >+ ..a dokument ze dobrowolnie oddalem falszywe banknoty na policje? :)

    ...jeszcze o niczym nie świadczy, bo nie jest dowodem że wpłacający
    ci nie wpłacił *drugi raz* :) (tym razem "prawdziwymi pieniędzmi").
    Musi być dowód "nieściągalności" żeby myśleć o "zaliczeniu w KUP"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-01-08 16:13:58
    Od: "Hubert" <C...@w...pl>

    > ...jeszcze o niczym nie świadczy, bo nie jest dowodem że wpłacający
    > ci nie wpłacił *drugi raz* :) (tym razem "prawdziwymi pieniędzmi").
    > Musi być dowód "nieściągalności" żeby myśleć o "zaliczeniu w KUP"...

    Czyli co czekac az policja mi przysle informacje o umozeniu sprawy i wtedy
    to moge
    zrobic korekte w swojej ksiazce przych i rozch?

  • 13. Data: 2005-01-08 21:15:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jan 2005, Hubert wrote:
    [...]
    >+ Czyli co czekac az policja mi przysle informacje o umozeniu sprawy

    IMHO to jest *JESZCZE* mało.
    Wypadałoby mieć dowód że winny ci NIE WPŁACIŁ *i* NIE WPŁACI.
    Zauważ że stan jest taki iż z punktu widzenia prawa "tamten" ci
    "po prostu nie zapłacił".
    A to jeszcze do niczego nie uprawnia.
    Dopiero jak to będzie "należność nieściągalna" to da się zaliczyć
    w KUP ! Zajrzyj może do art. 23.20 oraz 23.2, co ?
    M.in. od KWOTY zależy jaka "metoda postępowania" będzie właściwa.
    Również od "właściwej oceny szans".
    Jak gość nie ma majątku, można to "uprawdopodobnić", nadto pójdzie
    siedzieć bo okaże się że "był zamieszane" - to NIE jest oczywiste,
    przecież sam mógł zostać oszukany - czyli bez widoków na "przyszłe
    zarobki" to można rozważać czy nie pasuje art.23.2.3 z uwzględnieniem
    art. 23.3
    Ale "tak w ogóle" to w art. 23.2.1 i .2 coś piszą o sądach i komornikach
    :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)