  • 1. Data: 2007-01-16 17:00:04
    Temat: Firma + sprzedaz na Allegro
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza. Chcialbym sprzedawac podzespoly
    elektroniczne na allegro. Czy wymagany jest jakis specjalny wpis do
    ewidencji jesli chce sie sprzedawac przez allegro?

    Druga sprawa. Jezeli kupujacy chce mi zrobic przelew przez zakupem to moze
    wpisac w tytule przelewu co chce? Ja mu z ta sama data musze wystawic
    paragon? Jak to wyglada? Na paragonie pisze gotowka a kase dostaje
    przelewem?

    Czy musze prowadzic jakis rejestr aukcji?

    --
    GG# 906954

  • 2. Data: 2007-01-17 20:42:12
    Temat: Re: Firma + sprzedaz na Allegro
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Oj to wszystko to jest dzialalnosc gospodarcza i albo bawisz sie w kase
    fiskalna albo gromadzisz dowody transakcji (przelewy) zawierajace dane
    kontrahenta,nie robisz zadnych zestawien aukcji tylko prowadzisz KPIR

    seba

  • 3. Data: 2007-01-17 22:26:26
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj to wszystko to jest dzialalnosc gospodarcza i albo bawisz sie w kase
    > fiskalna albo gromadzisz dowody transakcji (przelewy) zawierajace dane
    > kontrahenta,nie robisz zadnych zestawien aukcji tylko prowadzisz KPIR

    Tak ale glownie chodzi mi oto ze:
    Gosc robi mi przelew a ja mu wystawiam paragon na ktorym napisane jest
    "gotowka"
    Tak moze byc?

    --
    GG# 906954

  • 4. Data: 2007-01-18 05:46:27
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Piter napisał(a):

> [...]
    >

    > Tak ale glownie chodzi mi oto ze:
    > Gosc robi mi przelew a ja mu wystawiam paragon na ktorym napisane jest

    A kto nie umie wystawić paragonu, na którym jest napisane "przelew"? Ty
    czy kasa?
    Jak kasa to ją wyrzuć czym prędzej przez okno (z im wyższego piętra tym
    lepiej), a jak Ty to się naucz. I po kłopocie.

    pzdr

    Tomek