  • 1. Data: 2004-08-11 07:12:49
    Temat: Firma z EU i sprzedaz do Polski
    Od: "Flyfish" <f...@p...onet.pl>

    Mam DG zarejestrowana w jednym z krajow EU (jako ze tam mieszkam) Jako
    producent oprogramowania sprzedaje je m.in. osobom fizycznym w Polsce. Mam
    tu zalozone konto bankowe na moje nazwisko (jako ze obywatelstwo mam
    polskie, nie bylo z tym problemu). Czesc osob wplaca nalezne kwoty na to
    wlasnie konto (jako ze jest to duzo taniej i szybciej niz przelew do banku
    zagranicznego), czesc reguluje platnosc kartami kredytowymi bezposrednio na
    moje konto firmowe w banku macierzystym.
    Nastepnie co jakis czas robie przelewy z mojego konta osobistego w PL na
    moje konto firmowe w EU.

    Jak to wyglada w swietle polskiego prawa podatkowego? Czy wszystko jest OK?