  • 1. Data: 2004-08-10 20:38:22
    Temat: ZUS - czy musze placic ubezpieczenie wypadkowe?
    Od: Jacek Skaźnik <j...@n...pam.pszczyna.net>

    Witajcie,

    Mam krotkie pytanko - otoz prowadze dzialalnosc gospodarcza (dzialalnosc
    jednoosobowa) zwiazana z informatyka. Czy w zwiazku z tym zobowiazany
    jestem do wplacania do ZUS ubezpieczenia wypadkowego? Czy dobrze
    wykoncypowalem i mam wplacac za siebie 50% najwiekszego tj obecnie
    1.93%? Czy zgloszenie do ubezpieczenia wypadkowego jest obowiazkowe a
    jesli nie, to w jakim wypadku nie dostane z ZUSu swiadczenia?

    Pozdrawiam,
    Jacek Skaznik

  • 2. Data: 2004-08-10 20:55:01
    Temat: Re: ZUS - czy musze placic ubezpieczenie wypadkowe?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek Skaźnik wrote:

> [...]
    > 1.93%? Czy zgloszenie do ubezpieczenia wypadkowego jest obowiazkowe a
    > jesli nie, to w jakim wypadku nie dostane z ZUSu swiadczenia?

    Obowiązkowe.
    Art 12.1 ustawy o ubezp spol
    1,93% będzie dobrze jeśli masz zgłoszonych mniej
    niż chyba 9 ubezpieczonych

  • 3. Data: 2004-08-10 21:19:23
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 10 Aug 2004 22:38:22 +0200, w <cfbbop$5ot$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jacek
    Skaźnik <j...@n...pam.pszczyna.net> napisał(-a):

    > wykoncypowalem i mam wplacac za siebie 50% najwiekszego tj obecnie
    > 1.93%? Czy zgloszenie do ubezpieczenia wypadkowego jest obowiazkowe a

    Wypadkowe obowiązkowe, chorobowe nie.