  • 1. Data: 2004-01-25 12:06:00
    Temat: Forma zatrudnienia rencisty
    Od: "Staszek Rz." <s...@p...com>

    Rencista o czesciwej niezdolnosci do pracy ma podjac
    prace na dluzszy okres. Jakie sa plusy i minusy zatrudnienia
    na umowe zlecenie, a jakie na umowe o prace.
    Co ma wybrac,bo ma taka mozliwosc? Renty nie chce
    zawieszac.
    z gory dziekuje Staszek

  • 2. Data: 2004-01-26 09:03:26
    Temat: Re: Forma zatrudnienia rencisty
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Pytasz o plusy z punktu widzenia rencisty, czy zakładu pracy który Cię
    zatrudnia.
    Myślę, że plusty tylko dla pracodawcy.
    TH