  • 1. Data: 2003-03-03 21:06:31
    Temat: Formularze PIT z cz-b drukarki
    Od: "Kevin" <k...@p...onet.pl>

    Czy US zaakceptuje taki czarno-bialy PIT-37 np.? Czy tez musi byc ich
    kolorowy? Moze to i glupie ale mam kawalek do urzedu a potrzebuje kilku
    egz. - byloby mi latwiej wrzucic na drukarke...A z US rzadko cos wiadomo
    ;-)

  • 2. Data: 2003-03-04 06:52:48
    Temat: Re: Formularze PIT z cz-b drukarki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 03-03-2003 22:06, Użytkownik Kevin napisał:
> [...]
    > kolorowy? Moze to i glupie ale mam kawalek do urzedu a potrzebuje kilku
    > egz. - byloby mi latwiej wrzucic na drukarke...A z US rzadko cos wiadomo
    Jeżeli zgadza sie treśc pitu (numeracja pół i ich opisy) to nie mogą go
    odrzucić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk