  • 1. Data: 2006-03-20 06:26:16
    Temat: zajecie konta firmy przez ZUS - za duza kwota !!
    Od: Kristofor <gkri<wytnij>@kki.pl>

    Wlasnie mnie krew zalala
    odebralem dzisiaj na poczcie polecony z ZUS
    a tu tytuly wykonawcze skierowane do banku o zajeciu konta.

    I to ze samo zajecie jest to mnie tak nie zdenerowalo,
    bo sie tego tak po cichu spodziewalem, ale podliczylem
    kwoty z tytulow wykonawczych lacznie z kosztami egzekucyjnymi,
    kosztami upomnienia i odsetkami
    i ni wzab nie wychodzi mi kwota blokady na koncie, ktora jest
    wieksza dokladnie o 20% od sumy kwot z tyt. wykonawczych.

    O co chodzi z ta kwota zajecia zwiekszona o 20% ???

    Dzieki z gory za wszelkie info w temacie.
    Pozdrawiam
    Kristoforos

  • 2. Data: 2006-03-20 08:21:11
    Temat: Re: zajecie konta firmy przez ZUS - za duza kwota !!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Kristofor

    > odebralem dzisiaj na poczcie polecony z ZUS

    Znow? Biedaku, sie na ciebie uwzieli, zabiora ci wszystko...

    ;)))

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f