  • 1. Data: 2006-10-10 18:00:29
    Temat: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Cześć,

    Kupiłem garnitur, koszulę itd. jako ubranie służące do spotkań
    z klientami. Czy mogę to wrzucić w koszty uzyskania przychodu?
    Garnitur kosztował 550zł brutto i jest to więcej niż 0,25% przychodu,
    więc w koszty reprezentacji i reklamy nie mogę tego zaliczyć.
    Czy mogę w zwykłe koszty?
    Od czego to zależy?

    Piotr

  • 2. Data: 2006-10-10 18:14:56
    Temat: Re: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 10-10-2006 o 20:00:29 PiotrB. <p...@o...pl> napisał:

    > Kupiłem garnitur, koszulę [CIACH]
    > Czy mogę w zwykłe koszty?

    dobra, już doczytałem, że raczej nie mogę

    Piotr

  • 3. Data: 2006-10-10 19:58:07
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dobra, już doczytałem, że raczej nie mogę
    >
    > Piotr

    Pogłówkuj, pokombinuj, można !

    Stasiek G.

  • 4. Data: 2006-10-10 20:18:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Stasiek G." wrote:

    > Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pogłówkuj, pokombinuj, można !

    link?

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 5. Data: 2006-10-11 06:22:15
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 10-10-2006 o 21:58:07 Stasiek G. <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Pog?ówkuj, pokombinuj, mo?na !

    Jakąś wskazówkę może dasz?

    Piotr

  • 6. Data: 2006-10-11 06:27:10
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:7bd37$452bfb76$53906e45$11595@news.chello.pl>
    Stasiek G. <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Pogłówkuj, pokombinuj, można !

    Poproszę o podstawę prawną.

    --
    Nixe

  • 7. Data: 2006-10-11 06:49:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Oct 2006, Stasiek G. wrote:

    > Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał

    > Pogłówkuj, pokombinuj, można !

    ...logo przedrukować w poprzek, żeby jasno stwierdzić ze koszula
    "nie jest do użytku osobistego"?

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2006-10-11 06:57:37
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0610110848340.2616@athlon64...

    > ...logo przedrukować w poprzek, żeby jasno stwierdzić ze koszula
    > "nie jest do użytku osobistego"?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Na to wychodz.
    Nigdzie nie jest określone, jak "wielkie" ma być to oznaczenie.
    Wystarczy, że jest !
    No ale na koszuli ? To chyba już przesada,chociaż może nie....

    Stasiek G.

  • 9. Data: 2006-10-11 08:00:07
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na to wychodz.
    > Nigdzie nie jest określone, jak "wielkie" ma być to oznaczenie.
    > Wystarczy, że jest !

    Ale tak czy siak, z logiem czy bez, możesz to wrzucić jedynie w koszty
    reprezentacji.
    A autor wątku wyraźnie zaznaczył, że nie łapie się na takie koszty
    (widocznie ma zbyt mały przychód). Dlatego pytał, czy można wrzucić w zwykłe
    koszty. Odpowiedziałeś, że tak.
    Zatem pytanie - jakim cudem? :)

    N.

  • 10. Data: 2006-10-11 08:03:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...logo przedrukować w poprzek, żeby jasno stwierdzić ze koszula
    > "nie jest do użytku osobistego"?

    i na plecach garnituru tez? :>