  • 1. Data: 2006-10-10 20:13:42
    Temat: umoa-zlecenie - wycena
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Pisze w imieniu studenta (ponizej 26 roku zycia), ktory ma uczyc na kursie
    za 25zl za godzine. Jego pytanie brzmi ile dostanie na reke i jak to sie
    wylicza.

    --
    dropzone

  • 2. Data: 2006-10-10 20:18:42
    Temat: Re: umoa-zlecenie - wycena
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 25zl za godzine. Jego pytanie brzmi ile dostanie na reke i jak to sie

    25 - 0,19*25 = 0,81*25 = 20,25 zł / h
    Laczne wynagrodzenie netto uzyskane w ciagu miesiaca nbedzie zaokraglone do
    1 zl (zaliczka na podatek bedzie zaokraglona - al eto na jedno wychodzi).
    Jesli w ciagu roku lacznie zarobil mniej niz ok 3000 zl, to po zlozeniu pita
    rocznego dostanie zwrot zaplaconego podatku, czyli suma-sumarum (pomijajac
    zmiane wartosci pieniadza w czasie) dostanie te 25 zl/h

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-10-10 20:32:16
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" napisał:

> [...]
    > rocznego dostanie zwrot zaplaconego podatku, czyli suma-sumarum (pomijajac
    > zmiane wartosci pieniadza w czasie) dostanie te 25 zl/h

    Wielkie dzieki. A skad ktos mogl miec pomysl, ze student placi tylko 16%
    podatku? Tak kiedys bylo?

    --
    dropzone

  • 4. Data: 2006-10-10 20:40:08
    Od: "Jacuo" <p...@z...pl>

    Bo jak na razie 25 - (0,8*0,19*25) = ....
    jest 20% kosztów uzyskania ( czyli podatek placi sie tylko od 80% kwoty do
    opodatkowania ). Ma bodajze być zmniejszone wg projektu zmian podatkowych do
    10%, ale to sie tak osttanio zminialo, ze nie wiem jakie sa ostatnie
    propozycje ( no i czy to w ogole przeglosuje Sejm ).
    Aha jeszcze do tego skladka zdrowotna - ta czesc ktorej nie odlicza sie od
    podatku ( 0,5 % chyba)
    czyli
    25 - (0,8*0,19*25)-(0,005*25) = ....

    --
    Jacek
    http://www.zoch.pl

  • 5. Data: 2006-10-10 20:55:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Oct 2006, dropzone wrote:

    > Wielkie dzieki. A skad ktos mogl miec pomysl, ze student placi tylko 16%
    > podatku? Tak kiedys bylo?

    SDD łyknął ryczałtowe koszty uzyskania :) - dopuszcza się uznanie że
    z tytułu UZ realizator ma jakieś wydatki i do 20% wynagrodzenia brutto
    może ich nie rozliczać "papierkami" - wpisuje 20% kosztów i już.
    Zwrot kosztów nie jest opodatkowany, stąd
    zarobek*19%*(1-20%)=zarobek*19%*80%
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2006-10-10 22:05:50
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Jacuo" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Aha jeszcze do tego skladka zdrowotna - ta czesc ktorej nie odlicza
    sie

    Jeżeli to student, to nie płaci tej składki zdrowotnej ;)
    Żadnych składek nie płaci.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2006-10-11 17:04:23
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" napisał:

    > 25 - 0,19*25 = 0,81*25 = 20,25 zł / h

    Dziekuje wszystkim

    --
    dropzone

  • 8. Data: 2006-10-12 20:17:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości

    > SDD łyknął ryczałtowe koszty uzyskania :) - dopuszcza się uznanie że
    > z tytułu UZ realizator ma jakieś wydatki i do 20% wynagrodzenia brutto

    SDD łyknął ryczałtowe koszty uzyskania :) -

    Nio tak - przeoczenie :)

    Pozdrawiam
    SDD