  • 1. Data: 2003-10-30 02:03:54
    Temat: Re: Gdzie jednolity tekst ustawy o PDF
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Oct 2003, BaLab wrote:

    >+ Witam,
    >+ Czy jest gdzieś w sieci jednolity tekst ustawy o PDOF (w wersji przyjętej
    >+ przez Sejm).
    >+ Czytanie nowelizacji samej w sobie jest koszmarnie trudne!

    Masz na myśli *obowiązującą* czy "opracowywaną" (posłaną do Senatu)
    ustawę ? Tej "w toku" nie widziałem w postaci ujednoliconej :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-30 09:55:14
    Temat: Gdzie jednolity tekst ustawy o PDF
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam,
    Czy jest gdzieś w sieci jednolity tekst ustawy o PDOF (w wersji przyjętej
    przez Sejm).
    Czytanie nowelizacji samej w sobie jest koszmarnie trudne!

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-10-30 11:09:32
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez Sejm).
    > Czytanie nowelizacji samej w sobie jest koszmarnie trudne!

    http://www.crfin.pl/a4.htm
    Iv

  • 4. Data: 2003-10-30 11:37:27
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Masz na myśli *obowiązującą* czy "opracowywaną" (posłaną do Senatu)
    > ustawę ? Tej "w toku" nie widziałem w postaci ujednoliconej :(

    Brak precyzji mojej wypowiedzi. Chodzi mi o tekst jaki miałaby ustawa po
    uwzględnieniu zmian uchwalonych przez Sejm.

    A w zasadzie chodzi mi o precyzyjne wyliczenie warunków kiedy nie można
    będzie korzystać z liniowego podatku przy DG oraz "zdebugowanie" z czym
    wiąże się ta opcja (hasło: "brak wspólnego opodatkowania" to za mało).

    Sądząc z Twojej wypowiedzi, to chyba nikt nie pokusił się o opublikowanie
    takiej kompilacji :-(.

    Pzdr,
    BaLab