  • 1. Data: 2012-12-19 09:40:13
    Temat: Gdzie się podziały deklaracje z www.mf.gov.pl
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Od lat korzystałem z możliwości wypełnienia i wydrukowania deklaracji ze
    strony www.mf.gov.pl.
    Dzisiaj przeżyłem szok, bo strona wygląda zupełnie inaczej, deklaracji
    ani śladu, za to mogę sobie przeczytać życiorys jakieś łysola.
    Nie chcę składać deklaracji elektronicznie, tylko chcę tak jak dawniej
    wypełnić formularz (najlepiej interaktywny) wydrukować i zanieść od US
    na piechotę.
    Co się stało? Komu to przeszkadzało? Skąd wziąć teraz deklaracje?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-12-19 10:16:46
    Temat: Re: Gdzie się podziały deklaracje z www.mf.gov.pl
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Wednesday, December 19, 2012, 9:40:13 AM, you wrote:

> [...]
    > na piechotę.
    > Co się stało? Komu to przeszkadzało? Skąd wziąć teraz deklaracje?

    Administracja podatkowa/e-Deklaracje i wszystko jasne. Naprawdę takie
    trudne było? Mi zajęło kilkanascie sekund - dłużej szukałem życiorysu
    łysola.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-12-19 11:29:25
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Administracja podatkowa/e-Deklaracje i wszystko jasne. Naprawdę takie
    > trudne było? Mi zajęło kilkanascie sekund - dłużej szukałem życiorysu
    > łysola.
    No to gratuluję! U mnie sama instalacja nowszego Adobe zajęła kilka minut.
    Znalazłeś tylko zakładkę e-deklaracje, czy może coś więcej? Jakieś
    wydruki się udało zrobić?
    U mnie nie działa instalator - błąd pobierania pliku, ale ja ze wsi
    jestem więc może dlatego.
    Nadal twierdzę, że po co było psuć, jak było dobrze.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-12-19 11:46:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Wednesday, December 19, 2012, 11:29:25 AM, you wrote:

    > No to gratuluję! U mnie sama instalacja nowszego Adobe zajęła kilka minut.

    I to wina Ministerstwa Finansów? I Tuska?

    > Znalazłeś tylko zakładkę e-deklaracje, czy może coś więcej? Jakieś
    > wydruki się udało zrobić?

    A jakiż to problem?

    > U mnie nie działa instalator - błąd pobierania pliku, ale ja ze wsi
    > jestem więc może dlatego.

    Ale instalator czego?

    > Nadal twierdzę, że po co było psuć, jak było dobrze.

    OMG!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-12-19 11:57:26
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > A jakiż to problem?
    Ale zrobiłeś wydruk, czy tylko myślisz, że to żaden problem?
    Dla mnie problem, bo jest tylko komunikat Please wait.. if this message
    is eventually replaced .......itd.
    Jacek

  • 6. Data: 2012-12-19 16:26:54
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale zrobiłeś wydruk, czy tylko myślisz, że to żaden problem?
    > Dla mnie problem, bo jest tylko komunikat Please wait.. if this message is
    > eventually replaced .......itd.
    > Jacek

    Tez straciłam wczoraj cały wieczór aby znależć odpowiedni formularz, ale w
    końcu sie udało! Kliknij na ich stronie" finanse.mf.gov.pl", potem po prawej
    stronie kliknij " znajdz formularze" , wybierzv opcje formularz i dale j
    odpowiedni...opornie ale chodzi...