  • 1. Data: 2012-12-19 14:02:08
    Temat: Zus - abolicja - pytanie
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    W 1998 r. zawiesiłem działalność gosp. w 2008 ją wznowiłem. Zus nie chciał
    ode mnie narazie żadnych pieniędzy jak to zrobił wobec niektórych.

    Dziś czytam:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,13074881,Prezyde
    nt_podpisal_ustawe_o_umorzeniu_zaleglych_skladek.htm

    Pytania:

    1. Czy za 1998 rok będę musiał zapłacić (wątpię bo wymagalnosć składek to 10
    lat, ale w naszym pięknym państwie nie takie akcje miały miejsce).

    2. Teoretycznie - ktoś wogóle nie płacił składek żyjąc w słodkiej
    nieświadomości że zus mu się dorwie do tyłka - musi karnie zapłacić od marca
    2009 do dnia np zamknięcia DG?