  • 1. Data: 2003-04-16 09:24:56
    Temat: Gdzie ulepszenie w vat-7?
    Od: Makki <m...@p...onet.pl>

    W której rubryce formularza VAT-7 powinienem wpisać koszty ulepszenia
    komputera (wartość poniżej 3500), w "opodatkowanych zakupach towarów i usług
    zaliczanych do środków trwałych związanych ze sprzedażą opodatkowaną" czy też
    w "opodatkowanych zakupach towarów pozostałych, związanych wyłącznie ze
    sprzedażą opodatkowaną"?

  • 2. Data: 2003-04-16 12:10:37
    Temat: Re: Gdzie ulepszenie w vat-7?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Makki napisał:
> [...]
    > w "opodatkowanych zakupach towarów pozostałych, związanych wyłącznie ze

    To zalezy czy podwyższyłes o ta kwote wartość srodka trwałego czy po
    prostu dałes to w koszty...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-16 13:05:30
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@p...onet.pl>

    Maddy wrote:

    > To zalezy czy podwyższyłes o ta kwote wartość srodka trwałego czy po
    > prostu dałes to w koszty...

    To jak bedzie w przypadku dania jej po prostu w koszty, wczesniej komputer
    byl jednorazowo amortyzowany.

    Daniel

  • 4. Data: 2003-04-17 08:38:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Daniel Chlodzinski napisał:

    > To jak bedzie w przypadku dania jej po prostu w koszty, wczesniej komputer
    > byl jednorazowo amortyzowany.

    Skoro dałes po prostu w koszty to nie zakupiles środka trwałego
    (ewentualnie jest części) a więc sa to pozostałe zakupy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-04-18 23:09:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Apr 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Makki napisał:
    >+ > W której rubryce formularza VAT-7 powinienem wpisać koszty ulepszenia
    >+ > komputera (wartość poniżej 3500)
    [...]
    >+ To zalezy czy podwyższyłes o ta kwote wartość srodka trwałego czy po
    >+ prostu dałes to w koszty...

    A *można* ulepszenie poniżej 3,5kzł policzyć jako podwyższenie
    wartości ?? Bo ja ciągle mam wątpliwości :|, czytając ustawę
    nie widzę żeby się dało.

    pozdrowienia, Gotfryd