  • 1. Data: 2003-04-16 08:03:05
    Temat: ula budowlana
    Od: " Mania" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam, wiem ze moze powinnam poszukac w jakich dziwnych ustawach i
    dziennikach, ale zasadniczi chodzi mi o to aby ktos krotko, dokladnie i
    prosto wytlumaczyl o co chodzi z duza ulga budowlana.
    Buduje dom, do tej pory skorzystalam z tej ulgi 1999 roku - zeznanie
    podatkowe za 99 rok, pozniej jakos budowa nie byla kontynuowana (brak
    funduszy niestety), kolejne fakturki dolaczalam do zeznania podatkowego za
    rok 2001,2002. I teraz mam problem. "Przemiła" pani w US twierdzila, ze w tym
    roku (czyli zeznanie za 2002) moglam skorzystac z tzw. duzej czy starej ulgi
    budowlanej, natomiast doszperalam sie w internecie do jakis ustaw, ktore
    mowia ze jesli ktos rozpoczal budowe przed 2000 czy 2001 roku moze korzystac
    ze starej ulgi do momentu kiedy nie wykorzysta okreslonej warosci, ktora
    mozna odliczyc od podatku. Ale jest jeszcze jedno male ale....podobno ze
    starej ulgi ulgi mozna korzystac do 2004 roku. Czy ja czegos nie rozumiem? A
    moze żle mysle? Prosze o logiczne wytlumaczenie.Zalezy mi na logicznym
    wytlumaczeniu bo tej pory, odliczylam doslownie grosze. Dopiero teraz bede
    miala konkretne wydatki na cele budowalne.

    Dziekuje z gory za wytlumaczenie

  • 2. Data: 2003-04-16 19:28:06
    Temat: Re: ula budowlana
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Mania" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prosto wytlumaczyl o co chodzi z duza ulga budowlana.
    > Buduje dom, do tej pory skorzystalam z tej ulgi 1999 roku ............

    Re: Vide mój post 14 lub 15-go kwietnia br. Prawdopodobnie panienka z US coś
    pokręciła.
    AR