  • 1. Data: 2005-04-19 21:29:16
    Temat: Google AdSense i podatki
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    Witam,

    na poczatku odrazu sie przyznam ;) nie prowadze DG pod zadna postacia ani w
    polsce ani w usa... i w zawiazku z tym mam pytanie w jakis sposob rozliczyc
    sie z dochodow uzyskanych z programu AdSense (lub innego programu
    partnerskiego) w polskim US...

    praktycznie posiadam tylko elektroniczna wersje umowy partnerskiej, moje
    oswiadczenie o nieprowadzeniu zadnej dzialalnosci w USA i czek na pewna sume
    w $.

    i teraz pytanie, kiedy sie rozliczac, na jakich formularzach i jak to ujac w
    zeznaniu rocznym?

    (dopiero przystepuje do tego programu, ale wolalbym wyjasnic sobie
    niejasnosci, zebym potem nie musial doplacac do US :/ )

    pozdrawiam
    --
    Tomek