  • 1. Data: 2005-04-19 19:29:14
    Temat: Krótkie pytanie, krótka odpowiedz :) [osoba współpracująca]
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    Wiem, ze to juz bylo ale musze sie upewnic (sorry).
    Chce pracowac dla ojca na umowe o dzielo (wielokrotnie). Mieszkamy w jednym
    mieszkaniu ale on jest zameldowany gdzie indziej. Czy w swietle prawa jestem
    *osoba wspolpracujaca* (=koniecznosc placenia ZUS) czy nie jestem, tzn czy
    jestesmy w swietle prawa we *wspolnym gospodarstwie domowym*?

    Definicja osoby wspolpracujacej:
    http://www.zus.pl/ref_99/porad4/default.asp?rozdz=ro
    zdz1

    Pozdrawiam