  • 1. Data: 2003-04-04 18:58:05
    Temat: Handel obwozny - pytanie
    Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Slyszalem, ze na handel obwozny trzeba miec specjalne zezwolenie z Urzedu
    Miasta. Nie wiem jednak w jakim przypadku trzeba sie o takie pozwolenie
    ubiegac. Czy jesli prowadze dzialalnosc gospodarcza, a w zakresie
    dzialalnosci mam wpisane: handel detaliczny, hurtowy i komisowy artykulami
    przemyslowymi, teren wykonywania dzialalnosci - caly kraj, to czy moge
    stanac sobie na dowolnym bazarku albo sprzedawac cos z samochodu?
    Tobi