  • 1. Data: 2003-12-07 10:15:16
    Temat: Ile czasu na zgłoszenie
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Ostatni wybiłem sobie torebkę stawową. Pracuję w oświacie. Ile mam czasu na
    zgłoszenie i do kogo tego wypadku. 3 tygodnie mam zwolnienia. Chodzi mi o
    odszkodowanie. Podobno coś się w tym roku tej sprawie zmieniło?

    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-07 20:22:51
    Temat: Re: Ile czasu na zgłoszenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Dec 2003, Grzegorz wrote:
    [...]
    >+ odszkodowanie.

    ...chyba jednak NTG :) Pytaj na .prawo !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-12-13 20:01:27
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo.podatki!!!

    Pewnego dnia, a było to w niedzielę rano, Grzegorz napisałeś na
    pl.soc.prawo.podatki coś takiego:
> [...]
    > czasu na zgłoszenie i do kogo tego wypadku. 3 tygodnie mam
    > zwolnienia. Chodzi mi o odszkodowanie. Podobno coś się w tym roku

    1. NTG
    2.Po pierwsze gdzie zaszło zdarzenie(praca, w drodze,z pracy).
    3.W zależności czy miał miejsce punkt 2 pracodawca powinien w ciągu
    14 dni sporządzić protokół powypadkowy. Jeżeli był to wypadek w pracy
    ubiegasz się o dwa odszkodowania:
    z ZUS
    z firmy ubezpieczeniowej

    --