  • 11. Data: 2002-10-17 15:43:16
    Temat: Re: Ile odrebnych ewidencji ?
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Ale możesz liczyć że fachowiec ochroni cię przed
    > "standardowymi" wpadkami (u mnie to było: "ale remanent
    > początkowy powinien być wpisany na początku KPiR !")

    A dokładnie to o co chodziło z tym remamentem, pytam się bo w mojej
    działalności to i tak wychodzi na zero ... no i tego zera to nigdzie nie
    wpisuję ... a może trzeba ? ;) jak to jest.

    Sark

  • 12. Data: 2002-10-17 19:20:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002, Sark wrote:

> [...]
    >+ A dokładnie to o co chodziło z tym remamentem, pytam się bo w mojej
    >+ działalności to i tak wychodzi na zero ... no i tego zera to nigdzie nie

    Toż tłumaczę że trzeba ! Bez mrugania okiem...
    Przy wartości zero to brak protokołu ujdzie, ale brak wpisu
    do KPiR - niekoniecznie.

    >+ jak to jest.

    Jak wyżej.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który miał oczywiście =0)

  • 13. Data: 2002-10-17 21:32:11
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >I jeszcze chyba Uproszczona ewidencja VAT jeśli zwolnienie podmiotowe...

    Jeśli chcę być zwolniony ze względu na nieprzekroczenie limitu,
    to rozumiem, że to właśnie nazywa się zwolnienie podmiotowe.
    Widzę, że będę musiał wrócić do ustawy o VAT bo wydawało mi się,
    że jako osobę zwolnioną powinien mnie interesować tylko art.14
    i resztę przekartkowałem bardzo pobieżnie :(

    poz.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl