  • 1. Data: 2008-06-05 17:21:17
    Temat: Ile to bedzie na reke ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Mam pytanie : jezeli firma odprowadza z umow o prace kwote 8 tys zl do ZUS
    (wszytsko lacznie z FP, gwarancyjnym) to ile netto dosatja pracownicy w tej
    firmie ? Moze mi to ktos na szybko przeliczyc ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-06-05 19:02:51
    Temat: Re: Ile to bedzie na reke ?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Fantom wrote:

> [...]
    > (wszytsko lacznie z FP, gwarancyjnym) to ile netto dosatja pracownicy w
    > tej firmie ? Moze mi to ktos na szybko przeliczyc ?

    Tak, google, "kalkulator płac". Do wyboru do koloru. Polecam ten z onetu.

    p. m.

  • 3. Data: 2008-06-06 09:39:50
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Tak, google, "kalkulator płac". Do wyboru do koloru. Polecam ten z onetu.

    Ciezko strzelac podajac ile placi pracodawca do zus aby wyliczyc ile jest
    netto dla pracownika

    Fantom

  • 4. Data: 2008-06-06 10:16:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Fantom pisze:

    > Ciezko strzelac podajac ile placi pracodawca do zus aby wyliczyc ile
    > jest netto dla pracownika

    Bez wiedzy ile w tym to wynagrodzenia chorobowe (a może wypłaca jeszcze
    zasiłki?) to jest wróżenie z fusów.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl