  • 11. Data: 2010-04-25 20:22:42
    Temat: Re: Internet
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-25 22:10, Bogdan Kwietniak pisze:

    > Skoro jest na kartę, to faktura za zasilenie nic nie da.
    > Nijak z tej faktury nie wyniknie pozycja "internet".

    Tak, ale np. Plus ma 'czyste' pakiety internetowe dla ofert na kartę. :)
    Może Play ma coś podobnego? W każdym razie faktura musi być Vatowska,
    imienna i wyszczególniać 'czystą' wartość zasilenia internetowego.

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-04-25 22:12:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.04.2010 22:22), spp wrote:

    > Tak, ale np. Plus ma 'czyste' pakiety internetowe dla ofert na kartę. :)
    > Może Play ma coś podobnego? W każdym razie faktura musi być Vatowska,
    > imienna i wyszczególniać 'czystą' wartość zasilenia internetowego.

    W żadnym internetowym rozwiązaniu nie ma czystego internetu, bo można
    także wykorzystać to na połączenia głosowe (tyle że koszmarnie drogo).

    Nie wiem czy faktura na doładowanie + billing (wykazujący że nie było
    nic inne użyte jak internet) by było wystarczające - wg mnie nie -
    brakuje jeszcze przywiązania do miejsca zamieszkania.

    p. m.