  • 1. Data: 2010-04-24 09:36:54
    Temat: Jedzenie a KUP i VAT
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    prowadzę jednoosobową DG, ,,zatrudniam'' tylko na U-Z.
    Czy mogę wliczyć w KUP/VAT :

    a) mikrofalówkę do przyrządzania jedzenia dla mnie, żebym nie osłabł
    przy pracy?

    b) lodówkę do przechowywania jedzenia/picia dla mnie, żebym nie osłabł
    przy pracy?

    c) wsad do tej mikrofalówki (jedzenie)?

    d) urządzenia do pompowania wody mineralnej z baniaczka?

    e) baniaczki z wodą mineralną?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-05-11 09:42:40
    Temat: Re: Jedzenie a KUP i VAT
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zero szans na jakąś dyskusję na poniższe zagadnienia?

  • 3. Data: 2010-05-11 15:36:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.05.2010 11:42), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >

    > zero szans na jakąś dyskusję na poniższe zagadnienia?

    Nie wiem jakie ma to odzwierciedlenie w przepisach, ale powiem na co bym
    się odważył a na co nie.

    Jeżeli stoi w miejscu pracy, a miejsce pracy jest wyraźnie oddzielone od
    miejsca zamieszkania - to tak.

    tak (wg. w/w zastrzeżenia).

    nie odważyłbym się.

    tak. (wg w/w zastrzeżenia)

    tak (-''-).

    p. m.

  • 4. Data: 2010-05-11 18:03:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > prowadzę jednoosobową DG, ,,zatrudniam'' tylko na U-Z.
    > Czy mogę wliczyć w KUP/VAT :
    > a) mikrofalówkę do przyrządzania jedzenia dla mnie, żebym nie osłabł
    > przy pracy?

    Nie. Możesz natomiast zakupić urządzenie mikrofalowe do podgrzewania
    substancji uwodnionych do celów DG ;)

    > b) lodówkę do przechowywania jedzenia/picia dla mnie, żebym nie osłabł
    > przy pracy?

    Nie. Ale możesz zakupić chłodziarkę do przechowywania preparatów
    i materiałów wymagających schłodzenia. Uzasadnisz konieczność
    posiadania slajdów? ;)

    > c) wsad do tej mikrofalówki (jedzenie)?

    Nie.

    > d) urządzenia do pompowania wody mineralnej z baniaczka?

> [...]

    Dla pracowników mógłbyś, dla siebie nie. Ale ty pracowników nie masz.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-11 18:56:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-11 20:03, Jacek_P pisze:
    > Nie. Możesz natomiast zakupić urządzenie mikrofalowe do podgrzewania
    > substancji uwodnionych do celów DG ;)

    Taaa.... ciekawe jakich w pracy szkoleniowca/serwisanta... :D

    > Nie. Ale możesz zakupić chłodziarkę do przechowywania preparatów
    > i materiałów wymagających schłodzenia. Uzasadnisz konieczność
    > posiadania slajdów? ;)

    No pewnie średnio. Slajdów w życiu nie używałem.

    > Nie.
    > Dla pracowników mógłbyś, dla siebie nie. Ale ty pracowników nie masz.

    Ano nie mam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-05-11 19:56:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:hsc98i$jm8$2@news.onet.pl>:

    > Taaa.... ciekawe jakich w pracy szkoleniowca/serwisanta... :D

    Do sprawdzenia, czy dowód księgowy nie ulega degradacji przed upływem okresu
    przedawnienia....

    > No pewnie średnio. Slajdów w życiu nie używałem.

    Ale sprawdziłeś, że dowód degraduje się pod wpływem temperatury/mikrofal,
    więc do lodówki musisz schować

    Tak więc mikrofala jako urządzenie testujące, lodówka jako urządzenie
    zapobiegające -- w związku z wymaganiami ustawy i rozporządzeń ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-05-11 22:03:06
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 5/11/2010 8:56 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Taaa.... ciekawe jakich w pracy szkoleniowca/serwisanta... :D

    Ten szkoleniowiec moim zdaniem może coś tu zmienić. Prowadzisz szkolenia
    u siebie? Bo wtedy są to sprzęty do wykorzystania przez kursantów w
    trakcie szkoleń i jak dla mnie koszt uzasadniony.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 8. Data: 2010-05-12 06:57:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-12 00:03, Arkadiusz Dymek pisze:
    > Ten szkoleniowiec moim zdaniem może coś tu zmienić. Prowadzisz szkolenia
    > u siebie? Bo wtedy są to sprzęty do wykorzystania przez kursantów w
    > trakcie szkoleń i jak dla mnie koszt uzasadniony.

    Nie, ja nie mam swojego lokalu. Ja prowadzę szkolenia tam, gdzie mnie
    najmą do ich prowadzenia. Głównie w jednej lokalizacji, ale zdarzało mi
    się szkolić i 500km od siedziby. Ale ta jedna lokalizacja też nie jest moja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek