  • 1. Data: 2010-04-24 15:01:13
    Temat: PIT 36 L formularz interaktywny
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Pierwszy raz wypelniam to cudo, chce wpisac kwoty w polach pozarolnicza DG
    PRZYCHOD, KOSZT itp w polach 24, 25 a sa one nieaktywne, aktywne sa te w
    dzialach produkcji rolnej (czyli linia nizej),
    cos zle robie (oprogramowanie wymagane aktualne) ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-24 15:26:24
    Temat: Re: PIT 36 L formularz interaktywny
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-04-24 17:01, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > dzialach produkcji rolnej (czyli linia nizej),
    > cos zle robie (oprogramowanie wymagane aktualne) ?

    A jakiegos PITu-B nigdzie nie ma?

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-04-24 15:47:40
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > A jakiegos PITu-B nigdzie nie ma?

    niczego takiego nie widze , sciagnalem aplikacje desktopowa ze strony
    MF.GOV.PL moze ktos mi podpowi gdzie w niej znajde ten zalacznik ? Bo
    domyslam sie ze chodzi Ci o to ze napodstawie tego zalacznika sa wypelniane
    te pola ..

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-24 15:51:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 17:47, wspolna-flaszka.pl pisze:

> [...]
    > MF.GOV.PL moze ktos mi podpowi gdzie w niej znajde ten zalacznik ? Bo
    > domyslam sie ze chodzi Ci o to ze napodstawie tego zalacznika sa wypelniane

    W głównym formularzu musisz zaznaczyć (najpierw) że dołączysz PIT-B -
    pojawi się on wtedy 'automagicznie' na końcu PIT-u i po jego wypełnieniu
    wszystkie kwoty w równie cudowny sposób powinny się przenieść do pitu
    głównego.

    --
    spp