  • 1. Data: 2004-10-28 10:15:02
    Temat: Inwestycja?
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Planuję rozbudowę firmy poprzez postawienie nowej hali, czy zakup projektu
    budowlanego mozna wrzucić w koszty, czy to wydatek inwestycyjny?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Baśka

  • 2. Data: 2004-10-28 10:31:52
    Temat: Re: Inwestycja?
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Baśka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Planuję rozbudowę firmy poprzez postawienie nowej hali, czy zakup projektu
    > budowlanego mozna wrzucić w koszty, czy to wydatek inwestycyjny?

    Projekt budowlany jest ściśle powiązany z planowaną inwestycją tak więc jego
    cena powiększa wartość inwestycji. Kosztem będa odpisy amortyzacyjne po
    oddaniu środka trwałego do używania.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-28 10:50:07
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Damian" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oddaniu środka trwałego do używania.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > dzięki, też tak myślałam, tylko projektant usiłował mnie przekonać, że
    jest inaczej
    Baśka