  • 1. Data: 2017-07-25 14:49:49
    Temat: JPK_VAT nowe pomysły
    Od: papuga <g...@g...pl>

    http://www.mf.gov.pl/documents/764034/6050819/zawiad
    omienie+o+rozpocz%C4%99ciu+konsultacji+podatkowych+J
    PK+VAT.pdf

    Czy jak klient dostał dłuugi termin płatności a jednak przyjdzie
    zapłacić gotówką to mam mu powiedzieć:

    "Nie może pan mi zapłacić,
    wysłałem już JPK_VAT a tamten miesiąc
    i tam było 'przelew'
    a nie mogę codziennie zajmować się tylko wysyłaniem korekt JPK" ?

    ps. Tam jest potwierdzenie sprawdzania "łańcuszka" dokumentów.

  • 2. Data: 2017-07-25 17:14:31
    Temat: Re: JPK_VAT nowe pomysły
    Od: Kviat

    W dniu 2017-07-25 o 14:49, papuga pisze:

> [...]
    > wysłałem już JPK_VAT a tamten miesiąc
    > i tam było 'przelew'
    > a nie mogę codziennie zajmować się tylko wysyłaniem korekt JPK" ?

    "Przykładowo, w schemie JPK_VAT *_można_by_* wprowadzić informacje o
    terminie płatności, o sposobie płatności, czy też o dokumentach
    transportowych."

    "Konsultacje są otwarte dla wszystkich podmiotów."
    :)

    Pozdrawiam
    Piotr